test

Noua Măsură 2-2022: Comunicate/anunțuri mass-media pe CDnews.ro, pentru proiectele “IMM AGRI-FOOD”

Noua Măsură 2-2022: Comunicate/anunțuri mass-media pe CDnews.ro, pentru proiectele “IMM AGRI-FOOD”

Beneficiarii granturilor de câte 5.000-120.000 de euro pentru sectorul agroalimentar au obligația de a publica în mass-media câte două anunțuri/comunicate de presă, în cadrul proiectelor, cheltuiala fiind eligibilă din ajutorul de stat IMM AGRI-FOOD (din momentul în care grantul este primit de beneficiar), a transmis beneficiarilor Ministerul Antreprenoriatului și Turismului. CDnews.ro, site mass-media cu experiență de 12 ani  în presă, publică anunțurile pentru proiectele de la Măsura 2-2022 la prețul de 150 lei fără TVA/comunicat.

„În ceea ce privește măsura administrată de MAT, art. 10.3 și 10.4 din procedura de implementare, aprobată prin Ordinul ministrului antreprenoriatului și turismului nr. 963/2022, prevăd faptul că beneficiarii de ajutor de stat au obligația implementării măsurilor de informare și comunicare în legătură cu asistența financiară nerambursabilă obținută prin Programul Operațional Competitivitate (POC)” – a precizat Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, într-o adresă oficială transmisă StartupCafe.ro.
Procedura de implementare a Măsurii 2 din schema de ajutor de stat prin OUG 61/2022, granturi în sectorul agroalimentar, prevede în privința obligațiilor publicitare ale beneficiarilor:

10.3. Beneficiarii sunt responsabili pentru implementarea măsurilor de informare și comunicare în legătură cu asistența financiară nerambursabilă obținută prin POC, în acord cu prevederile Regulamentelor menționate și în conformitate cu cele declarate în Cererea de finanțare și cu cele specificate în MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ, publicat pe site-ul (http://www.mfe.gov.ro/transparenta/comunicare). Neîndeplinirea acestor obligații are drept consecință aplicarea unor corecții financiare.

10.4. Conform Manualului de identitate vizuală, obligațiile beneficiarului sunt:

Publicarea de anunțuri sau comunicate de presă la începutul și la finalizarea proiectului;
Expunerea într-un loc vizibil a unui afiș pentru proiectele de investiții pentru care valoarea contribuției publice este mai mică de 500.000 euro;
Utilizarea de autocolante și plăcuțe pentru mijloace fixe care, conform legislației contabile naționale depășesc valoarea de 2.500 lei şi au o durată de viață mai mare de un an.
Reguli pentru anunțul/comunicatul de presă obligatoriu
În cazul fondurilor europene din cadrul Măsurii 2 – programul IMM AGRI-FOOD, pentru comunicatele de presă sunt aplicabile regulile prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală pentru Instrumente Structurale, ediția 2018.

Mai multe detalii la contact@cdmews.ro