test

Sfârșit de an cu surprize dulci de la Milka

Sfârșit de an cu surprize dulci de la Milka

Milka continuă să uimească prin campaniile publicitare inspirate. În acest an, brandul “mov” fondat de familia Suchard nu a surprins consumatorii doar prin gustul fin al ciocolatei cu lapte preparată în Munții Alpi. Spoturile tv pline de viață și campaniile “cu gust” au făcut din Milka unul dintre cele mai populare branduri de dulciuri de pe piața din România.

milka_home2Pentru acest final de an, conform site-ului oficial din România al Milka, văcuța mov a pregătit românilor mai multe surprize. Cea care ne-a atras atenția a fost inițiativa numită Felicitările I love Milka. Dacă vrei sa transmiți un gând bun unei persoane dragi, o  poți face într-un mod inedit completând o felicitare I love Milka. Suntem siguri că cea mai faimoasă văcuță din lume mai are multe surprize pentru români.

sursa foto: fotografia.deagostinipassion.com