Cum să combați oboseala prin alimentație. 10 alimente care îți conferă energie

Cum să combați oboseala prin alimentație. 10 alimente care îți conferă energie

Mulți oameni se simt obosiți sau lipsiți de vlagă la un moment dat în timpul zilei, fapt ce le poate afecta activitățile zilnice, făcându-i mai puțin productivi. Alimentația joacă un rol important în menținerea nivelului de energie ridicat, iar unele alimente contribuie mai mult decât altele în acest proces. Iată 10 alimente a căror nutrienți ajută la concentrare și menținerea vigilenței pe timpul zilei.

1. BANANE

Bananele pot fi unele dintre cele mai bune alimente pentru energie. Sunt o sursă excelentă de carbohidrați complecși, potasiu și vitamina B6, toate acestea contribuind la creșterea nivelului de energie.

2. PEȘTE GRAS

Peștii grași, cum ar fi somonul și tonul, sunt surse bune de proteine, acizi grași și vitamine din grupa B, ceea ce le face să fie alimente excelente pentru dieta ta.

O porție de somon sau ton vă oferă cantitatea zilnică recomandată de acizi grași omega-3 și vitamina B12. S-a demonstrat că acizii grași omega-3 reduc inflamația, care este o cauză obișnuită a oboselii. De fapt, unele studii au stabilit că administrarea suplimentelor de omega-3 ar putea reduce oboseala, în special la pacienții cu cancer și la cei care se vindecă de cancer.

citeste mai mult: https://www.digi-life.tv/stiri/cum-sa-combati-oboseala-prin-alimentatie-10-alimente-care-iti-confera-energie-8304

Fotografie creată de Viktoria Slowikowska, de la Pexels