Siguranța în hotel: 8 recomandări ca lucrurile să meargă ca pe roate

Siguranța în hotel: 8 recomandări ca lucrurile să meargă ca pe roate

Managerii hotelului au astăzi mai multe lucruri pe care să se concentreze decât oricând. Poate că nimic mai important decât siguranța și securitatea oaspeților. Din fericire, progresele în tehnologia hotelieră ajută la menținerea în siguranță a oaspeților și a personalului în timp ce descurajează infractorii. Pentru a ne asigura că elementele de bază sunt acoperite, am întocmit o listă rapidă de referință cu opt sfaturi de siguranță pe care ar trebui să le știe fiecare manager de hotel.

1. Fii ospitalier

Angajații prietenoși sunt cea mai bună prevenire a criminalității la cel mai mic cost posibil. Încurajează angajații să fie prietenoși și ospitalieri; întâmpină oaspeții cu fiecare ocazie, participă la conversații cu aceștia. Acest lucru va îmbunătăți calificările de satisfacție ale oaspeților și va reduce probabilitatea de furt sau alte activități infracționale. Anonimatul dă încredere criminalilor că infracțiunile nu vor fi descoperite. Personalul implicat va da încredere oaspeților hotelului tău. 

2. Monitorizează mediul înconjurător

Fiecare hotel ar trebui să aibă camere video pentru a monitoriza exteriorul clădirilor, casele scărilor și alte zone care nu sunt vizibile personalului hotelului. Un sistem de supraveghere poate ajuta la transmiterea unui mediu sigur oaspeților și poate descuraja răutățile, dar este foarte util doar dacă este monitorizat sau înregistrat. Hotelurile pot utiliza software-ul de monitorizare video pentru a minimiza personalul necesar, care va trimite o alertă atunci când activitatea este capturată în zonele selectate. Hotelierii ar trebui să verifice legile în vigoare în ceea ce privește zonele din hotel care pot fi monitorizate pentru a se feri de încălcările confidențialității.

3. Folosește tastele digitale

Cheile mobile sunt cea mai sigură formă de intrare în camera de oaspeți astăzi, protejate de straturi de securitate de pe smartphone-ul unui oaspete. Deoarece o cheie digitală este pe telefon, nu există o cheie de plastic care să poată ieși din cameră, să fie furată sau demagnetizată. Toate marile hoteluri importante vor trece la cheia mobilă în următorii ani. Siguranța hotelului este unul dintre motivele mutării. Sigur, și smartphone-urile pot fi furate, dar setarea unei blocări a telefonului și necesitatea unei autentificări separate pentru a accesa o cheie digitală sunt opțiuni de securitate care nu sunt posibile cu tastele tradiționale din plastic.

4. Sisteme hoteliere sigure

Hotelurilor li se încredințează cantități mari de informații personale de la oaspeții lor. Deși aceste date sunt necesare, acestea vin cu responsabilitatea de a le proteja și a le păstra în siguranță, respectând în același timp politicile de confidențialitate relevante.

Fiecare proprietate ar trebui să aibă o politică de securitate a sistemului hotelier care să descrie utilizarea corectă a dispozitivelor companiei, precum și proceduri pentru a menține aceste dispozitive în siguranță. Pentru a-ți fi mai ușor în gestionarea datelor generale ale clienților tăi, dar și a plăților afacerii tale hoteliere, achiziționează și implementează softul de gestiune hotelieră.

Securitatea sistemului nu trebuie să fie complicată. Câțiva pași simpli includ:

  • Asigură-te că toate dispozitivele mobile ale companiei sunt protejate prin parolă
  • Utilizează un VPN (rețea virtuală privată), pentru a conecta sistemele hoteliere la internet.

5.  Du-te fără numerar

În timp ce unii oaspeți preferă să își plătească șederea în numerar sau cecuri de călătorie, majoritatea vizitatorilor au la dispoziție și un card de credit. Minimizarea cantității de numerar de la recepția proprietății tale reduce riscul de a fi furate, reducând în același timp sarcinile atribuite personalului recepției. Atât plățile online, cât și plățile la fața locului sunt alternative excelente la numerar.

6. Schimbă parolele

Super simplu de făcut și incredibil de eficient pentru siguranța hotelului. Parolele sistemului de hotel ar trebui schimbate aproximativ la fiecare 90 de zile. Același lucru este valabil și pentru accesul la internet la hotel. Deși acest lucru poate părea obositor pentru majoritatea personalului, este nevoie doar de un fost membru al personalului pentru a utiliza o parolă veche de un an, pentru a accesa un sistem hotelier și dintr-o dată toată lumea înțelege de ce parolele nu ar trebui păstrate atât de mult.

7. Actualizează siguranța împotriva incendiilor

Majoritatea materialelor de protecție împotriva incendiilor sunt cunoscute atunci când este construit un hotel. Se fac puține actualizări când se fac modificări. Restaurantele vin și pleacă. Centrul de fitness este mutat pentru a treia oară. Parcarea pentru înregistrarea oaspeților este mutată în spate atunci când recepția este mutată. Dar materialele împotriva incendiilor arată în continuare la fel. Nu uita că pompierii ar putea fi nevoiți să utilizeze unul dintre acestea pentru a identifica dacă mai există oaspeți în clădire. Asigură-te că planurile hoteliere sunt actualizate și că fiecare cameră de oaspeți are plăcuța care indică ieșirea la locul ei.

8. Discută despre siguranță

Siguranța hotelului este preocuparea tuturor. Un hotel poate fi un mediu cu ritm foarte rapid, mereu cu multe lucruri de făcut. Este ușor să te prinzi în realizarea lucrurilor și să ratezi indiciul ocazional potrivit căruia s-ar putea să se întâmple ceva nu tocmai plăcut. Managerii hotelului ar trebui să abordeze în mod obișnuit siguranța oaspeților și a proprietății, cu întregul personal. Fișierele informative ale angajaților sunt un alt loc bun pentru a oferi idei de siguranță și memento-uri pentru a menține personalul treaz și conștient.

Sursă foto: https://www.pexels.com/photo/white-concrete-buildin