Tocmai ai achizitionat un spatiu pentru afacerea ta? Iata cum trebuie sa amenajezi interiorul!

Tocmai ai achizitionat un spatiu pentru afacerea ta? Iata cum trebuie sa amenajezi interiorul!

O companie nu este un lucru usor de intretinut, de aceea, primul pas catre succes este amenajarea unui spatiu prietenos si aerisit, in care angajatii tai sa lucreze cu drag. Este necesar sa compartimentezi spatiul disponibil, in functie de profilul afacerii pe care o detii. Daca ai nevoie de idei pentru amenajarea birourilor, poti apela la modelul american, in care acestea sunt asezate in aceeasi camera si despartite prin pereti subtiri de plexiglas.

De exemplu, in cazul in care ai o agentie de publicitate sau o firma de design, birourile trebuie sa arate altfel decat intr-o companie de contabilitate. Acest aspect depinde foarte mult de domeniul si oamenii care lucreaza in acesta, pentru ca, intr-un colectiv creativ, angajatii au nevoie de diferiti stimuli si de posibilitatea de comunicare pentru a lucra eficient.

Iata ce trebuie sa faci pentru amenajarea unui interior prietenos si sigur!

Monteaza panouri LED

Aceste panouri sunt necesare in orice cladire de birouri pentru ca lumina ambientala sa fie uniforma si puternica. Mai mult, sunt extrem de utile din punctul de vedere al mentenantei si intretinerii, datorita faptului ca au o durata de functionare foarte mare, de aproximativ 50.000 de ore.

Foarte multe studii au demonstrat ca lumina influenteaza extrem de mult concentrarea, in functie de intensitatea si culoarea pe care aceasta o are. De aceea, montarea unor panouri led va stimula productivitatea angajatilor tai. Mai mult, datorita faptului ca degaja foarte putina caldura, vor putea fi montate pe pereti, tavan, pe toate piesele de mobilier si pe orice alt material, oricat de sensibil.

Monteaza camere de supraveghere

Camerele de supraveghere sunt necesare atat in exteriorul cladirii, cat si in interior. Este important sa fii la curent cu tot ce se intampla cu angajatii tai, dar trebuie sa tii cont de legile in vigoare si sa nu le incalci dreptul la viata privata. De aceea, ai nevoie de acordul lor, pentru ca si spatiul personal din jurul biroului se incardreaza la intimitate persoanala. Cu toate astea, poti specifica in contractul de angajare clauzele pentru care ai nevoie de camerele de supraveghere.

Aranjeaza spatii de recreere pentru angajatii tai

Majoritatea angajatilor considera biroul a doua lor casa, datorita faptului ca petrec 8-9 ore in acest spatiu. De aceea, cheful de lucru, energia si concentrarea tin foarte mult de intrega ambienta a cladirii.

Daca iti doresti ca persoanele care lucreaza pentru tine sa aiba mereu o dispozitie buna, gandeste-te la amenajarea unor spatii recreative, ca salile de jocuri, de relaxare, bar, sala de fitness, si cantina. De asemenea, incerca sa oferi spatiului cat mai multa culoare, verdeata, plante decorative, dar si aparate de ultima generatie, ca tonomatele de sucuri.

Asadar, daca esti pregatit sa incepi afacerea vietii tale, tine cont de sfaturile de mai sus. Este important sa actionezi si sa iei decizii in favoarea angajatilor, daca iti doresti ca ei sa lucreze la capacitate maxima. Apeleaza la un designer de interior ca sa fii sigur ca rezultatul final este cel dorit.

Sursa foto: Shutterstock.com