Specialistii E-Advertising ofera detalii notabile despre cum trebuie scris un articol SEO

Specialistii E-Advertising ofera detalii notabile despre cum trebuie scris un articol SEO

In complexul proces de optimizare, continutul unic si relevant joaca un rol cheie. Mai ales cand vorbim despre articole scrise pentru a fi publicate in presa, conteaza ca inainte de redactare sa fie analizate cuvintele cheie ce urmeaza a fi folosite. Brandurile promovate isi doresc o asociere cu un anumit tip de content, conform valorilor cu care se identifica. Dar din punct de vedere SEO sunt si alte cerinte de respectat, pentru ca articolul sa aiba si efectele scontate.

Cum trebuie sa fie continutul astfel ca acesta sa atinga obiectivele de business?

Din punct de vedere al strategiei SEO, un articol trebuie sa respecte cateva cerinte clare. Despre acestea vorbesc specialistii din domeniu, E-Advertising, agentie de digital marketing. Conform acestora, un articol SEO trebuie sa tina cont de:

  • Sa includa cuvinte cheie, stabilite optim dupa o analiza a acestora. O cautare pe Google Ad Words Tool va ajuta sa identificati care este competitia pe anumite cuvinte cheie. In plus, textul integral trebuie sa se axeze pe cuvintele cheie tinta sau pe expresii de cuvinte cheie. Desi nu este o regula stricta, densitatea acestora poate fi de 1 pana la 4%, integrate absolut natural in text.
  • Titlul si tagurile H1. Cuvintele cheie in titlu si subtitlu, dar si continutul relevant, ce se anunta captivant inca din primele cuvinte sunt cheia spre a obtine un articol eficient si din punct de vedere SEO.
  • Subtitlurile si structura textului. Conteaza si acest aspect, de vreme ce poate fi vorba de informatie buna, dar prea multa si deloc bine structurata. Nu se oboseste nimeni sa citeasca ceva prea intortocheat expus. Un articol SEO va fi mereu lizibil, usor de parcurs, impartit in paragrafe. Subtitlurile sunt si ele importante in aceasta poveste, acestea fiind responsabile sa spunem de concentrarea unor idei, mai detaliat expuse apoi. Ajuta la structura, dar sunt si importanta din punct de vedere SEO. Motoarele de cautare acorda importanta aparte cuvintelor cheie introduse in subtitluri.

Poate mai important ca orice este ca informatia expusa intr-un articol  SEO sa fie nu doar relevanta pentru public, adevarata, ci si unica, utila, convingatoare si valoroasa. Despre lungimea acestuia exista o intensa dezbatere. Nu poate fi stabilita un numar anume: cand o poveste este interesanta, daca se opreste brusc nu are cum sa fie multumitor, cum de altfel ceva prea lung va plictisi. O medie de 600 de cuvinte ar trebui sa fie bine.

O mentiune trebuie facuta despre specialistul acestei nise. Nu oricine poate scrie un articol bun, cum nu oricine poate realiza si un articol bun din punct de vedere SEO. Sunt tehnici combinate care vor contribui impreuna la un rezultat asa cum este el asteptat. Este de preferat sa colaborati cu cei experimentati din domeniu, respectiv o echipa de content writeri.

Ce este publicat in spatiul virtual, pe internet, acolo ramane. Asadar oricare ar fi nisa business-ului ce trebuie promovat, cuvintele folosite si articolele scrise reprezinta un subiect complex. Google afirma: content is king in procesul SEO, asadar amintiti-va acest aspect atunci cand considerati ca ati putea scrie singuri articolele SEO.