Povestea fabricii dintr-un orăşel din România unde se fac haine pentru Prada şi Valentino

Povestea fabricii dintr-un orăşel din România unde se fac haine pentru Prada şi Valentino

Într-un mic orăşel din România, de doar 12.000 de locuitori, se produc articole cu o înaltă calitate, pentru mărci celebre, precum Prada, Valentino sau Moncler, articole care ulterior sunt vândute de bradurile de lux către clienţi, cu preţuri care pot ajunge la 1.200-2.000 Euro.  

Fabrica de tricotaje “Paola Confecţii” din Titu, judeţul Dâmboviţa, produce haine pentru gama de fashion lux a unor mărci de care cei mai mulţi dintre români nu se pot atinge, pentru că au preţuri ameţitoare.   Fabrica de la Titu a fost înfiinţată în 2001 de către un finanţator italian cu peste 40 de ani experienţă în domeniul tricotajelor. A funcţionat o vreme în Bucureşti, însă, din cauza migraţiei forţei de muncă, a ales un loc relativ apropiat de capitală. La Titu, “Paola Confecţii” realizează iniţial prototipuri pentru aceste branduri de renume, care decid apoi sa iniţieze comenzi în producţie pentru piesele vestimentare în micul orăşel, urmând ca la final să le vândă sub propria etichetă.

“Eticheta noastră este calitatea”

“În afara Bucureştiului am găsit şi dorinţă de muncă, dar şi personal calificat. Este mai mult  decat pasiune pentru antreprenorul italian care a reusit sa implementeze mentalitatea unei productii de calitate către întregul personal. Fabrica asta reprezintă un premiu pentru tot ce înseamnă muncă de o viaţă. Faptul că într-o localitate din România se produc articole care se vând în marile magazine din New York, Milano sau Londra, este o mândrie pentru echipa noastră, pentru că reuşim să îndeplinim, împreună, întotdeauna cu succes, obligaţiile faţă de clienţi. Rezultatele pozitive şi succesul acestei fabrici vin ca urmare a eforturilor tuturor angajaţilor, a şefilor de echipă, majoritatea din zona Titu, care au înţeles, şi-au însuşit exigenţele clienţilor, prin promptitudine, calitate şi eforturi personale. Fără aceste considerente, fără o echipă solidă, sudată, este greu de urmat un trend ascendent permanent.” spune Dragoş Tudoroiu, managerul Paola Confecţii, 40 de ani.

Citeste mai mult: adev.ro/ofnor6