Oferta: Consultanta obtinere fonduri nerambursabile in valoare de 44.000 euro in cadrul programului “START-UP NATION ROMANIA”

Oferta: Consultanta obtinere fonduri nerambursabile in valoare de 44.000 euro in cadrul programului “START-UP NATION ROMANIA”

SC ASCENDO SRL si ASOCIATIA SMART PROJECTS ofera consultanta pentru intocmirea si depunerea documentatiei in vederea obtinerii finantarii in cadrul programului pentru stimularea infintarii intreprinderilor mici si mijlocii “START-UP NATION ROMANIA”. Prin acest program, IMM-urile infiintate dupa data de 01.02.2017, pot obtine fonduri nerambusabile de pana la 200.000 de lei (aproximativ 44.000 euro), pentru demararea unei afaceri in domenii precum: IT, productie, industrii creative, servicii, comert si alte activitati. Cheltuielile privind consultanta necesara intocmirii documentatiei si implementarii proiectului sunt eligibile. Pentru a beneficia de consultanta va rugam sa completati chestionarul de mai jos:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQN3gipSDLaZcGCsi3t0MP2vDCg4Nq-pIUh97R9GJBONKUAA/viewform

ASCENDO SRL, in colaborare cu SMART PROJECTS,  ofera servicii integrate de scriere si implementare a proiectelor pentru “START-UP NATION ROMANIA”, program pentru stimularea infintarii intreprinderilor mici si mijlocii, care va putea fi accesat din 2 mai 2017.

In ce consta sprijinul/consultanta pentru intocmirea si implementarea planului de afaceri

1) Informatii despre programul de finantare: -Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii (Dispozitii generale; Lista coduri CAEN eligibile; Activitati eligibile/neeligibile; Beneficiari eligibili; Cheltuieli eligibile; Etapele implementarii programului; Prevederi referitoare la raportarea si monitorizarea ajutoarelor; Criterii de evaluare plan de afaceri) – document: OUG nr. 10/2017;

2) Realizarea unei evaluari a eligibilitatii ideii de proiect a firmei dumneavoastra- document: Fisa evaluare;

3) Consultanta in vederea elaborarii/intocmirii si depunerii planului de afaceri – document: Plan de afaceri;

4) Oportunitatea participarii la cursul de “Competente Antreprenoriale” pentru asociatul/administratorul societatii aplicante- document: Certificat Competente Antreprenoriale recunoscut Autoritatea Nationala de Certificare. Aceasta este o cheltuiala eligibila ce poate fi decontata prin intermediul proiectului;

5) Sprijinirea beneficiarului in relatiile cu finantatorul dupa semnarea contractului de finantare;

6) Pachet servicii: Contabilitate; Resurse umane (Revisal/CIM); Medicina muncii; Protectia muncii;

7) Intocmirea documentatiilor necesare pentru: realizarea achizitiilor publice; depunerea cererilor de plata; intocmirea rapoartelor tehnico-financiare; rapoartelor de progres si monitorizare; activitati de informare si publicitate (comunicate lansare si finalizare proiect) etc.

Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la urmatoarele adrese/telefoane:

Pe site-ul www.ascendo2001.ro/ www.format-promovat-calificat.ro/

Email:  ascendo2001@yahoo.com,  asociatiasmartprojects@gmail.com

fax: 0250/712021 ,   mobil : 0745307405 / 0745317108