Documentele pentru obţinerea celor 2.500 de lei acordaţi de Primăria Capitalei pentru nou-născuţi pot fi depuse

Loading ad ...

Documentele pentru obţinerea celor 2.500 de lei acordaţi de Primăria Capitalei pentru nou-născuţi pot fi depuse

Documentele pentru obţinerea stimulentului financiar de 2500 de lei pentru nou născuti acordat de Primăria Capitalei pot fi depuse începând de luni, 3 iulie 2017.

Veste bună pentru bucureştenii care au devenit sau devin părinţi. “La initiativa Primarului General, Gabriela Firea, CGMB a aprobat acum câteva săptămâni hotărârea nr 209/2017 prin care familiile din Bucureşti primesc un stimulent financiar de 2500 de lei pentru fiecare nou născut, fie că vorbim de copii născuţi în maternităţile de stat sau private”, explică Municipalitatea.

Cererile vor fi depuse la sediul Centrului de Informare şi Consiliere pentru Cetăţeni din Şos. Ştefan cel Mare, nr. 38, sector 2 şi la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti din str. Foişorului, nr.56-58, sector 3, de luni-vineri între orele 9:00 – 15:00.
Vor putea beneficia de stimulentul financiar nou-născuţii care îndeplinesc simultan următoarele condiţii: cel puţin unul dintre părinţi să aibă domiciliul sau rezidenţa în municipiul Bucureşti; naşterea să fi fost înregistrată într-o maternitate de pe raza municpiului Bucureşti (publică sau privată).

Părinţii se vor prezenta cu următoarele acte, in termen de maxim o luna de la data naşterii copilului:

Pentru a beneficia de sumă trebuie ca cel puţin unul dintre părinţi să aibă domiciliul sau rezidenţa în Bucureşti şi naşterea să fi fost înregistrată într-o maternitate de pe raza Capitalei (publică sau privată). Părinţii trebuie să se prezinte, în termen de cel mult o lună de la naşterea copilului, cu :următoarele acte:

– un dosar cu şină;

– certificatul de naştere al copilului, original şi copie sau nr. de înregistrare care conţine CNP-ul copilului de la Biroul de înregistrare naşteri de la Oficiul de Stare Civila, în cazul în care nu s-a eliberat certificatul de naştere

* dosarul se completează cu copie certificat nastere copil imediat ce este emis , cel mai tarziu în data în care se virează stimulentul;

– biletul de ieşire din spital/certificat medical constatator al naşterii emis de către unitatea sanitară (copie);

– actul de identitate al părinţilor, original şi copie;

-extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar.

* Extrasul de cont se obţine de la banca unde este deschis contul, eliberându-se pe loc;

– cerere tipizată (se completează la locaţiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro).

– declaraţie de consimţământ (se completează la locaţiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro)

Pentru alte informaţii, solicitanţii pot suna gratuit la TelVerde 0800.821.218, de luni până vineri, în intervalul 8:30 – 16:30.

sursa: RTV.NET

Loading ad ...